Monday, November 15, 2010

Cuti Kerana Mengada-ngada :D

salam :) haha. to be honest, ya! memang saya tengah bercuti sekarang. hehe. well, saya nak cerita time saya cuti tempoh hari, dekat rumah Syazwani, a.k.a Tepok. hahh? nak kata dia tualah itu! hesshhh. tak baik tahu! dia tak tua mana pun, muda gituuu! andd btw, i'm totally freaking bored now! haha. baru sahaja habis tengok movie Jepun, Atashinchi No Danshi. hohh. seronok!

hmmmm, tak silap saya lah, Tepok kata nak keluar pergi JB esoknya. entah jadi ke tidak. entahlah. petang tadi sampai dekat rumah Tepok, then, sampai-sampai sahaja terus attack bilik Tepok, maklumlah, mengantuk gilaaa kut sekarang!

now, pun masih mengatuk. haishh. bila tak buat apa-apa, terus saja saya mengantuk. haha. nak kata saya pemalas lah itu? hek eleh. ingat saya tak tahu lah itu. hahh. tak kesah pun lah. nak buat macam mana? tak bisa dicontrol dong! hahh.

well, sekarang entah sudah pukul berapa entah. tengok si TEPOK tengah berhempas-pulas pejam mata rapat-rapat atas katil. sudah lena lah nampak gayanya. cesss. tinggalkan saya seorang ya di sini!

see! tangan saya dah menggatal dah buka blog ini. hehe. hmm. esok nak pergi ke tak JB? rasa teruja itu memang lah ada, but macam malas saja. hesshhh! MALAS lagi. HAHA. alaaah, JB ada apa saja? rasa-rasanya KL lagi seronok. dahlah dekat JB ada banyak BANGLA. hehhh. ampun. terkutuk sekejap. hehe.

fine. now saya rasa lebih baik saya tidur, nak tengok movie, rasa macam seram sejuk lah pula. tadi pun boleh terlayan sebab tak sedar langsung si TEPOK itu sudah selamat dibuai mimpi. kalau tak, hehh. jangan harap saya nak stay up seorang diri di bilik yang terlalu sunyi itu ya. haha. penatlah saya membebel tadi, rupa-rupanya cakap seorang diri. hessshh. tak patut sungguh. sekali tengok, macam orang gila dah saya.

hahaha. tak peduli. i don't even care bout others! hahh. saya punya hal lah. tak payah serabut fikir pasal orang lain. fullstop.

hmmm. okaylah, keseraman sudah menjelang. dari tadi tengok langsir itu terbang-terbang. cesss. tak guna sungguh. ingat SEEKERS apa?

okaylah, BYE BYE :)